У найближчі сто років Сонце може породити суперспалах - викид енергії в тисячі разів могутніший ніж зазвичай.

Про це повідомили астрономи Колорадського університету в Боулдері, передає Science Alert.

За їхніми словами, подібні спалахи траплялися з молодими зірками, хоча спочатку вважалось, що таке явище в Сонячній системі неможливе.

Дослідники проаналізували дані, отримані космічними телескопами Kepler і Gaia, а також наземною обсерваторією Apache Point в Нью-Мексико. Їм вдалося виявити 43 зірки, схожі на Сонце, які виробляли суперспалахи. У молодих зірок викиди енергії відбуваються щотижня, у старіших – раз на декілька тисячоліть. Однак поки немає більш точної інформації про силу потенційного спалаху і його вплив на Землю.

Не залишилося кому захищати кордони — у росії всі війська кинули на війну з Україною На путіна навесні було скоєно замах, на жаль провальний - ГУР МО України Булітко з "Дизель шоу" і Бабкін гнівно відреагували на образливі слова лаврова про Україну: "Витратний матеріал у тебе в трусах" Такою її ще не бачили: зірка "Кварталу 95" Олена Кравець відкрила в собі новий талант, "Я ридала весь день"

Вчені вважають, що катастрофа на Сонці може спричинити колапс сучасної цивілізації, завдасть шкоди на трильйони доларів по всьому світу, викличе непередбачені техногенні катастрофи і стихійні лиха.

Сонце