Американський заєць-біляк взимку носить білу шубку, а влітку буру; принаймні, так було до останнього часу. У журналі Canadian Journal of Zoology вийшла стаття, в якій біологи, які вивчали зайцев у Пенсільванії і на Юконі, описують колір шкурки зайців взимку. Виявилося, що деякі зайці взагалі не відрощують біле і густе зимове хутро, а деякі стають білими тільки частково. Ця тенденція особливо помітна у зайців, які проживають на півдні, у Пенсільванії.

Може бути, зайці більше не відрощують щільне і тепле біле хутро, тому що воно не потрібне теплою зимою, а може бути, еволюційна перевага отримують менш помітні в безсніжну зиму бурі та сірі особини. Зайці плодяться не гірше кроликів, і швидко еволюціонують; нова ознака цілком могла закріпитися за кілька останніх років.

Для того щоб зрозуміти, що є причиною цих змін, вчені планують порівнязи з тим, як виглядають взимку інші тварини регіону: якщо вони відмовляються від сезонної зміни хутра, то, можливо, справа дійсно в глобальному потеплінні.

Скільки насправді чоловіків можуть мобілізувати: військовий розкрив неочікувану правду Українцям дали надію: які комунальні тарифи пообіцяли не чіпати Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що весна буде нескоро.