На думку британського астронома Кріса Імпея, пошуки життя за межами Землі принесуть результати протягом найближчого часу.

Імпей заявив, що менш ніж за два десятиліття науковці знайдуть позаземне життя, але воно може бути не таким, як ми сподівалися, повідомляє видання Science Alert.

"Я поставив на виявлення мікробного життя протягом 10 чи 15 років, а не розумного", – поділився прогнозами астроном.

Сьогодні людство не має нестачі в тих, хто шукає життя за межами Землі. Якщо додати до цього величезні розміри Всесвіту, які оцінюють в трильйони галактик, то за законами ймовірності ми повинні були вже виявити якесь позаземне життя. І тим не менше, у нас досі немає ніяких доказів того, що ми не самотні у Всесвіті.

Однак, за словами вченого це полювання на життя за межами Землі, можливо, скоро принесе результати. Імпей висловив свої думки з приводу того, де потрібно зосередити пошуки позаземних форм життя. Перш за все це наш власний "дім" – наша власна Сонячна система.

А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

За словами вченого, життя може існувати на Марсі, але, ймовірно, нижче від його поверхні, через що його важче виявити. Тому, як стверджує Імпей, найбільше шансів знайти ознаки життя на Червоній планеті.

Інші планети в нашій Сонячній системі потенційно можуть зберігати життя. Особливу увагу вчений пропонує звернути на Європу - супутник Юпітера, поверхня якої складається з льоду, під яким може знаходитись водяний океан, де цілком може існувати мікроскопічне життя.

Вчений вважає, що майбутні місії, спрямовані на супутник, можуть дати корисні, якщо не абсолютно переконливі, результати.

Звичайно, наша Сонячна система є тільки одним дуже маленьким куточком величезного всесвіту. Для того, щоб звузити сферу нашого пошуку, Імпей пропонує орієнтуватись на вже виявлені екзопланети. Однак, замість того, щоб зосереджуватись на поверхні цих планет, на думку вченого, потрібно досліджувати їхню атмосферу.

Якщо Імпей має рацію і людство лише за кілька десятиліть від зустрічі з позаземним життям – незалежно від того, чи то буде відкриття мікробного життя на Марсі, Європі, чи на одній з тисяч екзопланет, – це стане величезним кроком.

Це означало б, що Земля не є унікальною. Люди могли б використовувати знання про позаземне мікробне життя, щоб звузити "полювання" на інші, більш складні організми.

Отримавши цінну інформацію про те, як позаземні живі організми здатні вижити у світі, який сильно відрізняється від нашого, людству було б легше опановувати інші планети.

Навіть виявлення колишнього мікробного життя було б корисним, оскільки це дало людству знання, які могли б запобігти тому, щоб і нас не спіткала така ж доля.

Як повідомляв портал "Знай.ua", NASA похвалилося новим доказом інопланетного життя. Фахівці американського космічного агентства оприлюднили знімок, на якому зображений інопланетний корабель.