Людство має в своєму розпорядженні величезною кількістю фотознімків Місяця. На більшості з них природний супутник Землі пофарбований у непривабливий сірий колір. Проте в дійсності справи йдуть не зовсім так. Левова частка знімків, що циркулюють в мережі, є результатом некоректної обробки фотографій. Насправді ж Місяць здатен вразити людину різноманіттям своїх фарб. На прохання NASA фотохудожник Ален Пайлу відкоригував знімки. Матеріал був опублікований на сайті аерокосмічного агентства.

Фахівці вирішили обробити зображення небесного тіла таким чином, щоб воно постало перед широкою публікою у своїх справжніх кольорах. Відредагований знімок був опублікований на сайті NASA. За словами планетологів, невеликі відмінності в колірній палітрі Місяця дозволяють вивчити її хімічний склад.

Так, в синій колір пофарбовані багаті титаном місячні райони. Фіолетовий колір ознаменовує собою відсутність заліза і титану. Темним відтінком позначений кратер Архімеда в Море Дощів. Як сказали дослідники NASA, фотокадр був сфотографований в ході місії "Аполлон", а експериментував з квітами художник Ален Пайлу.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про надувний будинок на Місяці