Астрономи виявили в центрі галактики Чумацький шлях величезний невідомий об'єкт, який може бути гігантською планетою або навіть колишньою зіркою.

Відкриття вдалося зробити завдяки роботи космічного телескопа NASA Spitzer, оснащеного інфрачервоною камерою. Астрономи використовують зображення, зроблені телескопом для пошуку екзопланет. За допомогою цієї технології пошуку, виявлення світіння або зміни температури у відкритому космосі дозволяє виявляти невідомі планети.

Spitzer вміє також помічати деформації простору, яку може створити масивний об'єкт. Саме це дозволило виявити об'єкт OGLE-2016-BLG-1190Lb, який в 13 разів важче Юпітера і знаходиться на відстані 22000 світлових років від нашої системи.

Існують два припущення про те, чим є даний об'єкт. У першому випадку він занадто великий для планети. Другий варіант про коричневого карлика також не дуже добре підходить під теорії вчених, оскільки об'єкт на перший погляд занадто малий для зародження процесів усередині зірки.

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Раніше вчені повідомили, що за Сатурном можливо невидима чорна діра. Це відкриття вдалося зробити завдяки дивній поведінці космічних об'єктів, які змінюють свою траєкторію в зв'язку з гравітаційними хвилями а потім просто зникають.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що крем від засмаги перетворили в біопаливо.