Американські вчені виявили ще одне фантастичне властивість графену: два аркуші матеріалу, накладені один на одного, набувають твердість алмазу і можуть витримати постріл з вогнепальної зброї.

Проте вчені з Університету Нью-Йорка з'ясували, що відмінна броня може бути практично невагомою: причиною цього є графен, який продовжує дивувати фізиків з усього світу своїми дивовижними властивостями.

Дослідники виявили, що два шару графену, покладені один на одного, можуть тимчасово знайти твердість алмазу і в буквальному сенсі зупинити навіть кулю.

Згідно з дослідженням, опублікованим в Nature Nanotechnology, зміцнення нового матеріалу, який називається діаміном, відбувається тільки тоді, коли рівно два листа графена нашаровуються один на одного. Примітно, що якщо збільшити кількість шарів, то затвердіння не відбувається.

Оля Полякова розповіла, через що кардинально змінила імідж: "У дорослих дівчаток все по-дорослому"

Covid-19 в Україні взяв "вихідний", рекорди в минулому: статистика МОЗ на 1 серпня

Школи восени відкриються не всі: кого під час карантину відправлять на дистанційне

Олександр Еллерт після розриву з Ксенією Мішиною вирішив не марнувати час: "Бери від життя все"

“Під час тестів графіту або моношарового графена ці матеріали не відрізнялися особливою міцністю і були досить м'якими. На наше здивування, рівно два шару графену під тиском раптово стають фантастично твердими, не поступаючись об'ємному алмазу", розповідає автор дослідження Еліза Рідо.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені назвали координати гігантської скарбниці.