У новому дослідженні, опублікованому в журналі "Nature Communications", вчені повідомляють, що успіх спарювання самців райських птахів відбувається не з-за їх чарівних рухів, а від їх чорного, поглинає оперення.

У дослідженні розглядалися шість видів райських птахів з Папуа-Нової Гвінеї, Індонезії та Австралії. Розправляючи свої крила під час залицяння, маленькі птахи створюють чорний пір'яний бар'єр, що поглинає до 99,95% світла. За словами дослідників, це як-то робить всі кольори навколо них більш яскравими, і ця яскрава аура оцінює їх партнерів.

“Контраст темних і яскравих кольорів створює для птахів і для людського ока те, що по суті є розвиненою оптичною ілюзією, – пояснює еволюційний біолог Гарвардського університету Дакота Маккой (Dakota McCoy), яка була співавтором дослідження з вченими з Єльського університету і Смітсонівського національного музею природної історії.

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Це дослідження показує нам, що чорне змушує нас сяяти. Отже, чоловіки, в наступний раз, коли зберетеся на побачення одягайтеся в чорне.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Земля повстала проти людства.