В сезон застуд і вірусних захворювань важливо приділяти особливу увагу своєму здоров'ю – уникати стресу, займатися спортом, правильно харчуватися і обмежити споживання шкідливих продуктів, стверджують медики.

Ритм життя сучасної людини не передбачає часу «повболівати». Реалії сучасного світу зобов'язують нас залишатися бадьорими й активними навіть під час хвороби, і переносити застуду «на ногах».

НВ Style зібрав рекомендації медиків і результати різних досліджень вчених, щоб дізнатися, як можна прискорити одужання. Щоб підступна застуда і грип не порушили ваших планів, фахівці радять дотримуватися певних рекомендацій, здатних допомогти організму швидше впоратися з хворобою.

1. Вода

Вода допомагає «вимити» вірус грипу з вашого організму, стверджують медики. Під час хвороби вкрай важливо уникати зневоднення, яке здатне посилити симптоми і спричинити за собою серйозні наслідки. Фахівці також рекомендують додавати у воду лимон, мед і корицю – цей «healthy мікс» здатний не тільки зміцнити імунітет, але і заспокоїти біль у горлі.

Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп

2. Ехінацея

Ехінацея є природним імуномодулятором і має протизапальну дію. Дослідження вчених підтверджують, що вживання ехінацеї здатне знизити ймовірність виникнення застуди, а також нейтралізувати бактерії, що викликають запальні процеси в організмі.

3. Вітамін С

Широко відомо, що вітамін С допомагає в боротьбі з вірусною інфекцією. Вченими доведено, що дефіцит аскорбінової кислоти призводить до зниження імунітету і інших проблем зі здоров'ям. Стосовно дозування вітаміну З думки фахівців розходяться, однак у порівнянні з американськими, українські дозування препарату мізерно малі. Так, Джош Акс, доктор натуральної медицини, хиропрактор і клінічний нутриціолог рекомендує вживати 1000 мг вітаміну С, проте підвищувати дозу до 4000 мг під час застуди та грипу.

4. Вітамін D

Вченими було встановлено, що прийом вітаміну D захищає від застуди і грипу. Дослідники виявили, що при регулярному щоденному і навіть щотижневому прийомі вітаміну D ризик захворіти на грип або застуду значно знижувався.

У ході дослідження вчені проаналізували дані 11 321 людина і провели 25 окремих випробувань. У результаті виявилося, що препарати вітаміну D вберегли від інфекції однієї людини з 33. За словами вчених, цей показник вище, ніж вакцинація проти грипу, ефективність якої становить 1:40.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа" ,Мати Маска розкрила секрет успіху сина