Самі загадкові і таємничі місця планети, про яких майже нічого не відомо. Це самі заборонені місця Землі, куди не потрапити простій людині: секретна база Капустін Яр, база НЛО, Зона 51, зміїний острів, сховища Ватикану - все це ви побачите в цьому відео:

5 особливо заборонених місць планети:

Раніше повідомлялося, що американські вчені прийшли до незвичайного відкриття – дослідники змогли встановити, що вода знаходиться на всій поверхні Червоної планети.

Синоптики розповіли, що відбуватиметься з погодою до кінця місяця: готовий має бути кожен "Ходив, просив, залишусь без коштів": українці можуть забути про гроші в "Ощадбанку" на рік Як визначити, чи заряджена батарея: проста перевірка за декілька секунд Остання дзеркальна дата перед Новим роком: як правильно провести 12 грудня, щоб збулися бажання

У повідомленні Nature Geoscience вказується, що над дослідженням працювали вчені з американського Інституту космічних досліджень в Боуледере. Наголошується, що вчені вивчили дані двох орбітальних зондів і прийшли до висновку, що вода поширена по всій території Червоної планети, а зовсім не обмежується полярними регіонами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що прибульці знову відвідали землян.