Австралійські вчені виявили, що самці горбатих дельфінів дарують самкам різні подарунка в надії завоювати увагу.

"Це неймовірно рідко зустрічається у ссавців, за винятком, звичайно, нашого власного виду", - сказав професор Аллен з Університету Західної Австралії.

Є три можливі причини такої поведінки, каже вчений: "дарунок є демонстрацій придатності себе в ролі добувача або ж загроза, для того, щоб примусити самку злучатися з ним".

Київські копи виявили тіло колеги посеред вулиці, підозрювану вже затримали: "Назавжди запам'ятають її"

Леся Нікітюк з мамою здивували українців: як дві краплі

8 березня: красиві листівки і привітання у віршах

З 8 березня: яскраві і незабутні листівки і привітання

Деякі самці-дельфіни також приймають "позу банана", в якій самець лежить на поверхні води, а його голова і хвіст витягнуті догори - ніби він демонструє свої м'язи.

Крім того, деякі самці підтримують один одного в різноманітних соціальних взаємодіях, в тому числі, допомагають товаришеві роздобути самку.

"Формування альянсів між дорослими чоловіками з метою примусу самок є незвичайним, оскільки спільний успіх не може бути поділений між ними", - говорить співавтор дослідження Стефані Кінг, науковий співробітник Центру еволюційної біології Університету Західної Австралії.

Нагадаємо, дельфіни вважаються одним з найбільш розумних видів на планеті, можливо навіть розвивають власний розмовну мову.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що археологи виявили загублене місто.