Зараз без соціальних мереж важко уявити наші будні, принаймні не обходяться без них підлітки, киї не лише спілкуються з друзями, а й діляться емоціями, враженнями, досягненнями та отримують різну інформацію про інших людей. Однак психологи застерігають, що надмірне захоплення соцмережами може мати вкрай негативні наслідки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТеорія, що соціальні мережі можуть сприяти успіхам у навчанні, дещо хибна. Насправді, за дослідженнями німецьких спеціалістів, соціальні сторінки можуть як покращити, так і погіршити результати учня в залежності від того, для чого він використовує такі сервіси, - пише Educational Psychology Review.
Вчені провели метааналіз 59 наукових робіт про взаємозв'язок соціальних медіа та навчання підлітків. У дослідженнях взяли участь 29 337 осіб. Роботи розглядали поведінку підлітків в популярних у всьому світі соціальних медіа Facebook, Instagram і Twitter, а також в популярних в Китаї мережах Weibo і Renren. Враховувалося, скільки часу підлітки проводили в соціальних мережах протягом дня, як часто вони розміщували записи або спілкувалися з будь-ким. Крім того, психологів цікавило, чи часто школярі перевіряють соціальні мережі, працюючи над домашніми завданнями.
Як підтвердили результати дослідження, ті учні, які часто відволікались, заглядаючи до соцмережі, не встигали за програмою та мали нижчі оцінки.
В інших випадках, коли соцмережі використовувались для отримання спеціальної інформації для навчання показники покращувались, однак не суттєво.
Однак психологи не радять батькам категорично забороняти дітям користуватись соцмережами, адже таким чином можна погіршити стосунки. Якщо батьки з повагою ставляться до онлайн-активності дітей, вони отримують більше можливостей для комунікації.
Дивіться, як соцмережі впливають на формування власного Я
Як повідомляв портал "Знай.ua", українські студенти ризикують дипломом через соцмережі.