Не так давно дослідники з сорока наукових інститутів по всьому світу, проаналізувавши мільйон ДНК, прийшли до висновку, що інтелект і спадковість тісно пов'язані між собою, пише Technology Review.

Повідомляється, що фахівці з американських і британських наукових установ проаналізували 1,1 млн ДНК людей, які закінчили навчання в коледжі чи інституті. Як виявилося, лише 10% колишніх студентів, чиї батьки мали погані шкільні оцінки, успішно закінчили коледж. У той же час діти інтелектуалів мають набагато більшу вірогідність завершити навчання з відзнакою. Так, кожен другий студент домагався успіхів у вищій освіті.

"Це дослідження відкриє нову сторінку в соціології", - зазначив психолог Ерік Туркхаймер з Університету Вірджинії.

Дослідження проходило на основі банку ДНК, який збирався більшою частиною в Америці і Великобританії. Це пояснюється тим, що Національний биобанк Великобританії надав 400 000 зразків. Ще 365 536 зразків ДНК були отримані від дослідницького інституту 23andMe з Сан-Франциско.

На думку експертів, це відкриття дозволить батькам і навчальним закладам передбачати рівень успішності дітей і вибирати для них найбільш відповідне навчання і навіть майбутню професію. Однак, незважаючи на міцний зв'язок генів і освіти, дослідники так і не змогли помітити конкретні закономірності в генетиці, якими можна було б пояснити високий рівень інтелекту у людини. Як стверджують експерти, без соціального контексту тести ДНК практично ні про що не говорять.

На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось Елітні татусі із синами "раптово" стали інвалідами: викрито схему "ухилення" від ТЦК Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома Українці нарешті побачили Poch Tavria XL, яку збирали для Франції: навіть у таких журналах немає

Нагадаємо, що вчені-генетики пропонують міняти набір ДНК дитини прямо в утробі матері.

Як повідомляв портал Знай.uа, в генах закладено, який у дитини буде колір очей, волосся, рівень інтелекту, ступінь емоційності, але, крім всього, в його генетичному коді закладені і захворювання.

Також портал Знай.uа писав, що люди будуть жити довше завдяки мобільним генетичним сканерам, свинячим органам, синтезованим клітинам мозку і багатьом іншим інноваціям, які зараз здаються нам недосяжними.