Вважається, що фотографії топ-моделей знижують самооцінку жінок, які вважають своє тіло далеко від ідеальних параметрів. Однак оцінити вплив цих образів незалежно від інших факторів неможливо просто тому, що жителі міст з самого народження оточені нав'язаними забобонами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩоб підтвердити або спростувати цей факт, вчені провели дослідження у декількох селах Москитового берега в Нікарагуа, в яких донині немає електрики. Це означає, що жителі майже не піддавалися впливу інтернету і телебачення.
Учасниками дослідження стали по 40 жінок і чоловіків у віці від 16 до 78 років. На першому етапі роботи вчені попросили їх змоделювати ідеальну жіночу фігуру їхню думку. Піддослідні мали можливість вибирати типи фігур жінок, зіставляючи їх з вагою. Потім учасникам показали фотографії моделей з топових каталогів одягу і модних журналів. Половині випробовуваних показали 72 фотографій струнких моделей, а другій половині фотографії моделей "розміру плюс".
На фінальному етапі, перша група зменшила параметри свого "ідеалу", однак друга група збільшила обсяги своїх ідеалів у порівнянні з першим вибором. Вчені прийшли до висновку, що жителі промислово розвинених країн стикаються з ідеалізованими рекламними образами щодня, тому постійно знаходяться під впливом ЗМІ та медіа.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що створено найхолодніше на землі речовина.
СохранитьСохранить