У бджіл є індивідуальна схильність до лівої чи правої стороні.

До такого висновку прийшли вчені, йдеться в публікації журналу PLоS One. "Виявилося, що співвідношення "правшів" і "шульг" серед бджіл приблизно однаково. Більш того, значна частина популяції бджіл - амбідекстри: для них права і ліва сторони кращі в рівній мірі", - відзначають дослідники.

В ході експерименту вчені спостерігали за 100 польовими бджолами, на яких нанесли кольорові позначки. Після їх помістили в 120-сантиметровий тунель з приманкою-годівницею в кінці і розвилкою посередині.

Коли один з отворів був більше, то комахи вибирали його. Однак, коли, отвори стали однаковими, то з'явилися відмінності. 55% обирало шлях випадковим чином, довільно проходячи то праворуч, то ліворуч. Решта розділилися на "правшів" і "шульг": вони раз по раз вибирали "свою" сторону".

Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців В Україні готується революція у житловій сфері

В ході подальших спостережень вчені з'ясували, що "лівшам" потрібно більше часу на прийняття рішення, якщо отвір знаходиться зліва, і він менше сусіднього, і навпаки. Якщо ж отвір більше зі зручною боку, то вона приймає рішення миттєво.

Цікаві факти про бджіл.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що робопчели розробляються не перший рік. Причому інженерами рухає зовсім не чистий науковий інтерес. Бджоли широко використовуються для запилення сільськогосподарських культур. Якби ці комахи зникли, нашу цивілізацію очікував би затяжна продовольча криза.