Генетикам вдалося в буквальному сенсі створити диво в пір'ї. Якщо бути точним, то пернате створіння, яке з'явилося завдяки ученим, є ні ким іншим, як алігатором. Це стало можливим завдяки довгоочікуваному відкриттю гена, що відповідає за формування пташиного пір'я і зміїної луски. Як повідомляють російські ЗМІ, ряд маніпуляцій з геномом дозволив створити ембріон рептилії з незвичайним покривом.

Відзначається, що незважаючи на великі зовнішні відмінності, рептилії — це найближчі нині живуть родичі птахів. Їх загальний предок — архозавр, від якого також пішли динозаври. За останні роки було виявлено безліч скам'янілостей частково або повністю оперенних ящерів. Щоб пояснити, як виникли подібні протопір'я, експерти висунули ряд гіпотез, які в тому числі спираються на терморегуляцію і гендерний відбір, але точні молекулярні механізми їх появи вченим були невідомі.

Згідно з результатами дослідження, до переходу від луски до пір'ям на різних рівнях призводять різні дії. Це говорить про те, що при необхідному молекулярному сигналі лусочки потенційно можуть перетворюватися в пір'я. Міжнародне наукове співтовариство гідно оцінило відкриття, а в соціальних мережах жартують, що наступним кроком будуть рогаті курки.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про кукурудзяний рис