Діти, у яких "занадто багато іграшок", більш схильні до синдрому дефіциту уваги, повідомляють дослідники з американського Університету Толідо.

До таких висновків прийшла команда вчених, які провели дослідження за участю 36 дітей віком до трьох років, яким запропонували пограти в кімнаті з чотирма або шістнадцятьма іграшками. Проаналізувавши поведінку дітей, фахівці з'ясували, що ті, у кого було менше іграшок, виявилися більш креативними: з кожною з іграшок вони провели в два рази більше часу, вигадуючи для них різні ролі.

Дослідники порекомендували батькам, вихователям дитячих садків та вчителям прибирати більшість іграшок з поля зору дітей і періодично чергувати їх, щоб розвинути у дитини уяву і здатність зосереджуватися.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну На ТЦК чекає колапс: терміни поставили в глухий кут Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Синдром дефіциту уваги - проявляється в дитячому віці розлад розвитку, супроводжується гіперактивністю і падінням концентрації уваги. Це розлад може залишитися і в дорослої людини, що призводить до погіршення сприйняття інформації і зниження інтелекту.

Раніше астрономи заявили, що в ході пошуку планет з умовами, придатними для життя людини, вони виявили одну з небесних сфер, яка максимально підходить для життя людини. Об'єкт К2-18b був виявлений в 111 світлових роках від Землі.

Планета знаходиться поза межами нашої Сонячної системи - в сузір'я Лева. Обертаючись навколо зірки-карлика K2-18, в честь якої вона і отримала назву, небесна сфера знаходиться в зоні, що ідеально підходить для утворення на ній життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що були створені татуювання, які сподобаються навіть бабусям.