Діти, у яких "занадто багато іграшок", більш схильні до синдрому дефіциту уваги, повідомляють дослідники з американського Університету Толідо.

До таких висновків прийшла команда вчених, які провели дослідження за участю 36 дітей віком до трьох років, яким запропонували пограти в кімнаті з чотирма або шістнадцятьма іграшками. Проаналізувавши поведінку дітей, фахівці з'ясували, що ті, у кого було менше іграшок, виявилися більш креативними: з кожною з іграшок вони провели в два рази більше часу, вигадуючи для них різні ролі.

Дослідники порекомендували батькам, вихователям дитячих садків та вчителям прибирати більшість іграшок з поля зору дітей і періодично чергувати їх, щоб розвинути у дитини уяву і здатність зосереджуватися.

Панянка чи все ж "пацанка"? Донька Ольги Фреймут Злата Мітчелл носить такі короткі спідниці, що навіть мама в молодості не наважувалася

Розлучення, блуд, секс під час вагітності і зради: батюшка пояснив, що насправді забороняє Біблія

Ті самі кадри з Тіною Кароль, коли зірка вийшла на сцену після новини про загибель коханого: "Це не кінець..."

У Польщі знайшли загиблого українця, який висів на дорожньому знаку: не витримав проблем з грошима і дружиною

Синдром дефіциту уваги - проявляється в дитячому віці розлад розвитку, супроводжується гіперактивністю і падінням концентрації уваги. Це розлад може залишитися і в дорослої людини, що призводить до погіршення сприйняття інформації і зниження інтелекту.

Раніше астрономи заявили, що в ході пошуку планет з умовами, придатними для життя людини, вони виявили одну з небесних сфер, яка максимально підходить для життя людини. Об'єкт К2-18b був виявлений в 111 світлових роках від Землі.

Планета знаходиться поза межами нашої Сонячної системи - в сузір'я Лева. Обертаючись навколо зірки-карлика K2-18, в честь якої вона і отримала назву, небесна сфера знаходиться в зоні, що ідеально підходить для утворення на ній життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що були створені татуювання, які сподобаються навіть бабусям.