Шведські археологи шокували світ своїм відкриттям. Дослідники заявили про тісний зв'язок вікінгів та ісламістів.

Про це повідомляє The Independent.

Під час розкопок поховання вікінгів вчені виявили залишки шовкової тканини з вишивкою слів арабською мовою. А саме йшла мова про Аллаха. Також виявили вишите ім'я зятя пророка Мухаммеда Алі ібн Таліба.

Напис виконано найдавнішою арабською писемною системою, так званим суфійським письмом. Такі зразки тканини виявили одразу у кількох могилах.

Боєць ЗСУ, якому розірвало руку і ногу, закликає мститися росіянам за будь-яку ціну: "Їб*ште, бл*дь, як в останній день!" В Україні різко подорожчали цукор та соняшникова олія: які ціни на популярні товари у супермаркетах Марина Боржемська зізналася, чи залишиться назавжди в Ізраїлі з дітьми від колишнього Узєлкова: "Як мало потрібно для щастя" Володимир Зеленський згадав загиблого друга з "Кварталу 95": "Дайте смердючої дешевої горілки"

Дослідники припускають, що арабська культура мала неабиякий вплив на традиції мешканців стародавньої Скандинавії.

Дивіться, ким насправді були вікінги

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", норвезький мисливець знайшов меч епохи вікінгів.