Вчені розповіли, хто з тварин розумніший. Як виявилося, у собак в два рази більше, ніж у кішок, нейронів у корі головного мозку - області, що відповідає за мислення, планування і складну поведінку, встановили вчені.

Дослідники порівняли мозок декількох видів тварин, включаючи кішок, собак, левів, бурих ведмедів, єнотів, тхорів. Як виявилося, у собак в корі головного мозку налічується близько 530 млн. нейронів, у той час як у кішок - лише 250 млн (наприклад, в корі мозку близько 16 млрд нейронів).

На думку дослідників, кількість нейронів саме в цій області визначає здатність тварини робити висновки, виходячи з минулого досвіду.

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Приміром, на початку 2017 року японські вчені прийшли до висновку, що кішки не дурніші собак - вони здатні запам'ятати те, що з ними відбувається, і при необхідності вивуджувати з пам'яті потрібну інформацію.

Раніше екологи розповіли, чому нам варто звикати до спеки. Австралійські вчені стверджують, що до 2025 року літня спека, яка зараз вважається аномальною, стане нормою.

Софія Льюїс з Національного університету в Канберрі заявила, що встановлення нового кліматичного режиму неминуче. І навіть якщо людство повністю припинить викиди парникових газів, це дасть відстрочку до 2035 - 2040 років.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені шокували світ чимось дуже маленьким.