Колір очей впливає на щастя і багатство

Кароокі чоловіки викликають більше довіри у роботодавців і жінок

Люди з блакитним кольором очей в цілому успішніше темнооких.

Цю незвичайну закономірність виявили вчені з Університету Луїсвілля в США. За словами вчених, учасники експерименту з очима кольору неба частіше інших досягали своїх цілей і були цілком задоволені життям. Дослідники також стверджують, що у блакитнооких людей досить непогано розвинене стратегічне мислення і лідерська якість. Дивно, але це достовірний факт, який поки не можуть пояснити вчені.

А ось інша група дослідників з Карлова університету в Празі з'ясувала, що кароокі чоловіки викликають більше довіри у роботодавців і жінок.

Також ранее повідомлялося, що група дослідників встановила, що велоспорт не впливає на сексуальне здоров'я, а також на функцію сечовипускання чоловіків. Про це свідчить дослідження, опубліковане в Journal of Urology.

Згідно з інформацією, у професійних велосипедистів таке ж сексуальне та урологічне здоров'я, як у плавців і любителів бігати. Також вчені сказали, що переваги від їзди на велосипеді "значно переважають ризики".

Вчені обстежили 2774 велосипедистів з Великобританії, США, Канади, Австралії та Нової Зеландії, а також 539 плавців і 789 бігунів, використовуючи ряд опитувань. З їх допомогою вони вимірювали статеве і урологічне здоров'я чоловіків.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що дельфіни в черговий раз довели свою перевагу.