Британські вчені провели дослідницьку роботу на території острова Скай в Шотландії, виявивши в застиглій лаві мінерали неземного походження. Аналогічну породу фахівці в галузі космосу раніше

знаходили в пилу комети Wild 2.

На території шотландського острова Скай британські вчені знайшли унікальний камінь, що утворився в процесі застигання вулканічної лави. У складі даної породи експерти виявили мінерал позаземного походження, який на нашій планеті раніше не зустрічався в чистому вигляді. Вперше про існування цієї хімічної речовини наукова спільнота дізналася від астронавтів, які виявили його у космічному пилу комети Wild 2.

Виходячи з наявних фактів, британські фахівці припустили, що вулканічна лава з мінералом позаземного походження вийшла на поверхню Землі в результаті падіння метеорита. Альтернативних версій походження породи світове наукове співтовариство все ще не висунув. Експерти продовжують досліджувати унікальний мінерал.

Бабуся у 23: дівчина потрапила до Книги рекордів Гіннеса через раннього онука

Легенда "Танців з зірками" Катерина Кухар описала своє меню: "Сьогодні - вівсянку, завтра - голодувати"

Цукор, олія і хліб: що буде з цінами на продукти в Україні восени

Анна Богдан знайшла собі красеня-пілота, Холостяк Заливако змусив її штовхати літак: "Давай, це тобі не сніданок готувати"

Раніше вчені з США в ході досліджень, проведених щодо виявлених на поверхні Марса предметів, сильно зацікавилися тим, який нагадав їм мушлю. Довжина її досягає приблизно два дюйми. На фотографіях можна побачити, що поверхня над відповідною галуззю ніби обкопана, а мушля лежить ніби на вологій землі. Експерти наполягають на тому, що це є чи не прямим доказом того, що на Марсі є життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що бронежилети стануть тонше футболки.