Вчені виявили унікальні властивості мультивакцини, яка об'єднує гени чотирьох головних штамів грипу, здатна захистити від захворювання на все життя.

Відповідно дослідженню команди вчених Центру вірусології з Університету Небраски-Лінкольн (США), вакцина, яка об'єднує гени чотирьох основних штамів грипу, забезпечує надійний захист від небезпечного захворювання.

Експеримент з новинкою в області медицини вже провели на мишах. Гризуни, які отримали вакцину, вижили при впливі смертельних доз семи з дев'яти широко поширених різновидів вірусу грипу. А ті, хто отримав більш високі дози препарату, навіть не заразилися. Для чистоти експерименту варто відзначити, що миші, яким зробили звичайні щеплення від грипу, захворіли при впливі тих же доз вірусів.

Ідея виникла з дослідження, проведеного доктором Бетт Корбер в Лос-Аламосі (США), в результаті якого були вивчені гени вірусу імунодефіциту предків Homo Sapiens і визначено, як цей вірус перейшов від мавпи до людини.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Провідний автор дослідження, доцент Ерік Уівер і його колеги вирішили спробувати аналогічну концепцію, синтезувавши гени, які є центральними у "генеалогічному древі" вірусу грипу.

За його словами, ще рано говорити, що нова універсальна вакцина підійде людям, але її створення відкриває для цього всі перспективи. "Наша мета полягає в тому, щоб створити вакцину, яка буде вводитися один раз і забезпечить довічну захист.

Варто відзначити, що вакцина запобігає захворювання навіть мутованими з часом хвороб.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені розповіли, чому ми боїмося павуків і змій.