Міжнародна група вчених випадково виявила в стародавній піраміді легендарного фараона Хеопса потаємну кімнату, про існування якої раніше ніхто із сучасників не здогадувався.

Фахівці розповіли, що кімната являє собою вузький похилий коридор, довжина якого становить як мінімум тридцять метрів. Про це йдеться в статті журналу Nature.

Піраміда Хеопса

Кімната-тайник розташована над Великий галереєю. Учені поки не змогли дійти єдиної думки, для чого призначалося знайдене приміщення.

Як зазначається, це перше значне відкриття в структурі єгипетських пірамід, починаючи з 19 століття. Воно стало можливим завдяки дослідженню піраміди за допомогою космічних променів: вчені використовували методику мюонної радіографії: це дослідження за допомогою мюонів - одного з видів елементарних частинок з сімейства лептонів. Такий підхід, в свою чергу, дозволяє візуалізувати порожнечі в піраміді, при цьому не проникаючи в неї.

3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Дивіться документальний фільм про дивовижні загадки піраміди Хеопса

Дослідники вважають, що новітня технологія вивчення пірамід незабаром стане в нагоді і для інших цілей, які допоможуть зробити безліч несподіваних відкриттів.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" публікував підбірку достовірних фактів, які найбільше схожі на нахабну брехню.