Вчені виявили близько 20 схожих на Землю планет, які можуть бути придатними для виникнення життя. Цілком можливо, що це може стати і нашим "другим домом". Екзопланети були виявлені за допомогою космічного телескопа Kepler. Кожна з нових планет має свій орбітальний період, а на одній з них рік триває всього 18 земних діб.

Екзопланета з 395-денним роком є однією з найбільш захоплюючих, розповів Джефф Коглін, лідер команди Kepler. Ця планета на 3 відсотки менше Землі, однак температура на планеті дуже схожа на температуру тундри. З вигляду планета, швидше за все, виглядає як пустельна холодна поверхня. Незважаючи на свій холодний клімат, вона досить тепла і досить велика, щоб вода могла залишатися в рідкому вигляді. У зв'язку з цим не виключено, що на планеті сформувалася життя.

Раніше в цьому році космічний апарат Kepler виявив 219 нових кандидатів в екзопланети – і десять з них могли бути придатними для проживання. Всього зараз в нашій Галактиці, за даними NASA, відкрито 4034 потенційних екзопланет. Вчені сподіваються знайти земні планети, приблизно в півтора-два рази більше нашої планети і в придатній для життя зоні, щоб в разі чого просто "переїхати" на іншу планету. Цілком можливо, цьому може сприяти висока народжуваність на планеті.

Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Телескоп Kepler почав працювати ще в 2009 році, але технічний збій перервав його місію в 2013 році. Друга місія була знову запущена в 2014 році і триватиме до 2018 року.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що водна аномалія спантеличила вчених.