Найдавніша в світі татуювання була виявлена на ледве єгипетської мумії, яка ось вже 100 років знаходиться в Британському музеї. Нове обстеження за допомогою інфрачервоних променів допомогло вченим побачити зображення тварин, які були нанесені на руку людини більше 5 200 років.

Все, що раніше бачили вчені і відвідувачі музею на правій руці мумії – лише слабкі темні плями, однак за допомогою нової технології стало зрозуміло, що це татуювання, що зображують двох тварин — гігантського дикого бика і дикого північноафриканської козоподобної істоти.

Ймовірно, чоловік носив свої татуювання, щоб допомогти продемонструвати свою силу і мужність, кажуть співробітники музею, тому як саме ці тварини в стародавньому Єгипті вважалися символами чоловічої сили, мужності, плодючості і творення.

Вчені Британського музею також виявили мумію жінки, померлої приблизно в той же час з татуюванням на тілі. Це абстрактні малюнки — серія маленьких S-подібних написів на правому плечі і лінію зі злегка вигнутим верхнім кінцем на правій руці. Швидше за все, зображення є символами влади, припускають дослідники. На сьогоднішній день ця мумія є найдавнішою з відомих жінок в світі з татуюванням на тілі.

На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять В Україні готується революція у житловій сфері В Україні змінюють правила виплат для ВПО: потрібно принести один документ

Раніше повідомлялося, що аргентинські вчені з Google Earth виявили на дні Тихого океану величезну піраміду. За деякими даними, об'єкт може бути частиною зниклої Атлантиди.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що унікальну археологічну спадщину Мексики - піраміда Чічен Іца - під загрозою. Причина в стрімкому забрудненні атмосфери. Написи на вапняках, яким 4 тис. років, стираються під впливом хімічних речовин у дощовій воді. За найближчі 100 років вони можуть повністю зникнути.