Міжзоряний простір може населяти незліченна безліч супутників, викинутих планетами за межі їх зоряних систем на перших етапах їх розвитку.

Про це повідомляють росЗМІ.

Вчені відзначають, що у космосі є надзвичайно багато тіл, які позиціонуються, як планети. За їхніми даними ці тіла колись зійшли з орбіти більш сильної планети і зараз існують самостійно, або ж приєднуються до інших.

"Як показують наші розрахунки, більшість супутників виявляється на нестабільних орбітах в той час, коли планети інтенсивно взаємодіють одна з одною. Лише 10-20% з них залишається супутниками, інші викидаються в міжзоряне середовище, стикаються з газовими гігантами або стають самостійними «планетами», що обертаються навколо зірки", - пишуть Джонатан Лунін (Johathan Lunine) з Корнельського університету (США) і його колеги.

Варто відзначити, що лише за останні двадцять років вчені відкрили понад чотири тисячі нових планет, що обертаються у далеких сонячних системах, які фактично нічим не поступаються нашій.

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

За весь цей час була відкрита лише один екзосупутник і кілька кандидатів на цю роль, що обертаються навколо "планет-ізгоїв", викинутих за межі зоряних систем.

Відкрито нові планети на яких може бути життя.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що до Землі наближається кілька астероїдів.