Морський біолог Тім Шэнк під час експедиції дистанційно керував глибоководним дослідницьким апаратом і на 2000-метровій глибині виявив на коралі нарости розміром 14х19 мм.

У них виявилася кладка яйця якогось морського мешканця. Тоді Шэнк зібрав їх, помістивши в лабораторії в схожу середу, і почав спостерігати за їх розвитком. Кілька яєць виявилися порожніми, але з одного на світ з'явився малюк.

За словами вчених, створіння належить до грімпотевтисам (лат. Grimpoteuthis). Цей рід восьминогів носить неофіційну назву "Дамбо": його мантія нагадує вуха слоненяти з однойменного мультфільму.

Грімпотевтисы зустрічаються по всьому Світовому океану, проте вони майже не трапляються на очі вченим, ховаючись на глибинах 3-7 км.

Біолог провів лабораторний експеримент і з'ясував, що слоненята-восьминоги формуються в яйці повністю: МРТ та інші дослідження малюка показали, що від дорослих особин його тіло відрізняється лише розмірами. Відзначається, що отримати ці знання в природі неможливо.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

"Мене вразив складний пристрій його центральної нервової системи і пропорції плавців", — зазначив дослідник.

Як відомо, після спарювання самки грімпотевтисів не поспішають відкладати яйця — вони можуть довго підбирати для кладки найбільш комфортну середу.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що гігантські восьминоги Enteroctopus dofleini, що мешкають в північних районах Тихого океану, не найбільші головоногі на Землі. Втім, деякі екземпляри можуть виростати до кількох метрів і важити до 50 кг.