На пакет схожа: камера показала, хто проживає на дні океану

Її вдавалося побачити лише кілька разів за десятки років

Всесвітньо відомий вчений, дослідник морів Жак-Ів Кусто в 70-х роках минулого століття помітив аномально прозору медузу. Пізніше вона потрапляли в очі вченим всього декілька разів, що не дивно: тварина віддає перевагу глибині від 829 до 1830 метрів і навіть за мірками медуз її тіло занадто прозоре, і нагадує плаваючий у воді поліетиленовий пакет.

За цю особливість її назвали Deepstaria enigmatica і віднесли до сімейства Ulmaridae. Проте, ні звички, ні раціон цього морського організму, як і раніше, повністю описати не вдалося. Біологи з програми National Geographic Emerging Explorer займалися детальним вивченням підводного світу в мексиканській акваторії за допомогою надчутливої ​​камери.

Спеціально D.enigmatica вчені не шукали: вона сама наблизилася до апарату і плавала поруч з ним близько десяти хвилин. У якийсь момент вона навіть натрапила на об'єктив, завдяки чому вдалося створити виразне зображення її гастроваскулярних (травних) каналів.

Ну вона й справді схожа на пакет

Окрім цього, дослідники показали, що відбувається з трупом невловимої медузи: до мертвої желеподібної субстанції, що плавала на глибині близько кілометра, стікалися риби, краби і креветки.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що  біля узбережжя Бермудів вчені виявили більше ста унікальних видів тварин і рослин. "З огляду на, що води у Бермудських островів активно досліджувалися протягом багатьох десятиліть, ми зовсім не очікували виявити тут така кількість і різноманітність нових видів живих істот, - зазначив професор природоохоронної біології Оксфордського університету Алекс Роджерс. - Це відкриття свідчить про те, як мало ми знаємо".

Ми також писали про те, що в Сан-Дієго (штат Каліфорнія) прийшов "червоний прилив", хвилі яка світиться блакитним електричним світлом. Нічну темряву Сан-Дієго осяяло біолюмінесцентне світіння океанського прибою, яке призвело до захоплення щасливих очевидців.

София Милевская