NASA визнало існування інопланетян, і ось чому

Вчені підтвердили факти

Відомий американський астронавт Базз Олдрін спільно зі своїми товаришами пройшов перевірку на детекторі брехні, щоб довести, що їм дійсно вдалося побачити у відкритому космосі прибульців. Групу космонавтів протестували за допомогою новітніх технологій. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Інститут біоакустичної біології в Олбані, штат Огайо, провів комплексний комп'ютерний аналіз достовірності слів астронавтів, які запевняють громадськість, що на Місяці і у відкритому космосі зіткнулися із справжніми інопланетянами. У дослідженні взяли участь Базз Олдрін, Альфред Меррілл Уорден, Едгар Мітчелл і Гордон Купер.

Під час своєї місії на Місяць у 1969 році астронавти зіткнулися з представниками інопланетних рас, однак не всі скептики повірили словами космонавтів.

Нагадаємо, не так давно британські вчені озвучили сенсаційну заяву про те, що одне з найтаємничих споруд у світі побудували не люди. Як з'ясувалося, на рівнині Солсбері, де знаходиться Стоунхендж, виявлено камені, оброблені за кілька мільйонів років до неолітичної доби.

Саме сходження і захід Сонця навколо кам'яних брил спонукало авторів побудувати знаменитий Стоунхендж. У журналі "British Archaeology" були опубліковані результати дослідження британських вчених, де фахівці створили власні наукові висновки.

Крім того, кілька років тому єгиптологи зробили цікаве відкриття, однак знахідку з невідомих причин засекретили. Проте нещодавно світ дізнався про ще одну таємницю Близького сходу.

Як вдалося з'ясувати, на території, що належить військовим, вдалося виявити величезні сходи, вони йдуть під землю на десятки метрів. У вчених склалося враження, що випиляли прохід габаритною фрезою одним заходом.

Подивившись фотографії, деякі фахівці припустили, що сходи є частиною висхідного тунелю стародавньої піраміди, яка не збереглася. Багато експертів дотримуються саме цієї теорії.

Дивіться сюжет про інопланетян

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", вчені знайшли місце проживання прибульців.

Анна Веретенникова