Глибоко під поверхнею Землі "заховані" величезні запаси алмазів. Сумарна вага розподілених у земній корі кристалів оцінюється в 1 петатонн, тобто 1.000.000.000.000.000 тонн.

Вченим вдалося це з'ясувати дослідивши надра за допомогою звукових хвиль, передає ScienceAlert.

"Це дослідження показує, що алмаз, ймовірно, не такий вже і екзотичний мінерал. Ми їх (виявлені поклади, - ред.) не можемо дістати, але все ж дивно дізнатися, що їх там набагато більше, ніж вважалося раніше", - повідомляють вчені.

Розміщені алмази в спеціальних кратонах - древніх платформах докембрійського віку, які являють собою центральні частини материків і займають велику частину їх площі (до 40%). Зовні вони нагадують перевернуті гори, які лежать в центрах тектонічних платформ та можуть проникати на глибину понад 300 км. Саме в "коріннях" і ховаються алмази, на думку вчених.

Дослідження показало, що звукові хвилі проходять ці ділянки земної кори набагато швидше, ніж інші її шари. Вчені порівняли зафіксовану "в полях" швидкість хвиль зі швидкостями проходження звуку через різні речовини в лабораторії. Виявилося, що показники відповідають грунту з 1-2-процентним вмістом алмазів.

ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", незважаючи на розвиток науки, в природі ще багато явищ, які вчені не можуть досі пояснити. Дивна міграція метеликів, смертельні воронки і вогняні кулі, усе це і багато іншого в нашій добірці.

Природні явища не перестають дивувати людей. Багато з них до цих пір викликають масу питань у науковців, які не можуть пояснити причину їх виникнення.

Також портал повідомляв про те, що найбільше за загальним обсягом алмазний кар'єр у світі – кімберлітова трубка "Мир" – відкрили 13 червня 1955 року в Якутії. Все почалося з того, що на її місці геологи побачили високу модрину, коріння якої оголив зсув. Лисиця прорила під деревом глибоку нору. По характерному синеватому кольором розкиданої землі геологи зрозуміли, що це кимберлит.