Американські та швейцарські палеонтологи виявили в американському штаті Невада рештки унікальної риби.

Як повідомляє портал n+1, суперхижак мешкав на нашій планеті на початку тріасового періоду, близько 252-247 мільйонів років тому.

За словами фахівців, коли на Землі відбулося найбільше масове вимирання, зникло 96% видів морських мешканців. Тоді температура води в океанах досягала, скоріше за все, 40 градусів, тому поява нових видів відбувалася дуже повільно.

Так, у тріасовому періоді з'явилися нові види кісткових риб, у тому числі і та група, до якої належать більше половини сучасних видів.

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Раніше палеонтологи вже знаходили скам'янілості кісткових риб, які відносилися до вимерлого роду Birgeria. Вони жили 247-201 мільйон років тому.

Новий вид вчені назвали Birgeria americana. Це були одні з найбільших біргерій, довжина яких становила приблизно 1,8 метра.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", біологи відкрили унікальну істоту.