Вчені Лондонського університету королеви Марії з'ясували, що вейпинг значно збільшує ризик запалення легенів. Випробуванню піддалися миші і люди.

З'ясувалося, що пар електронних сигарет дозволяє патогенним бактеріям прилипати до клітин, выстилающим внутрішню поверхню нижніх дихальних шляхів. Фахівці виявили ефект, який чинили частинки пари на білок, званий рецептором фактора активації тромбоцитів (ФАТ). Виявилося, що при вейпинге запальний процес помітно посилюється.

У 17 брали участь в дослідженні людей рівень вмісту рецептора ФАТ в дихальних шляхах досягав троєкратних значень через годину після вейпинга, повідомляє сайт MedicalXpress.

Справа в тому, що бактерії пневмококи використовують рецептори, з яким зв'язується ФАТ, для прилипання до клітин легенів. Причому, це відбувається під час паління звичайних сигарет, пасивному палінні, а також при впливі аерозольних частинок в забрудненим повітрі. При куріння електронних сигарет подвоюється кількість бактерій, прилипають до рецептора, що не залежить від наявності нікотину в парі.

Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Це не перше дослідження, присвячене шкоді цих замінників сигарет. Як раніше повідомляли, куріння вейпа робить стінки артерій і вен більш ламкими. А значить, користувачі електронних випарників з часом гарантовано зароблять собі проблеми з серцево-судинною системою.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що любителям вейпа підписали смертний вирок.