З носієм Falсon 9 уряд США має намір запустити на орбіту свій супутник, який багато хто з фахівців вже назвали, як суперсекретний. Вже відомо його назва Zuma.

Передбачається, що до фінансування розробок і майбутнього запуску дуже близьке відношення має Пентагон.

Те, що Falсon 9 належить вивести на орбіту надсекретний супутник, вже давно викликає підвищений інтерес журналістів усього світу.

Ряд ЗМІ припускав, пуск "засекреченого супутника США" повинен був відбутися ще 15 листопада. Однак, це з технічних причин не відбулося.

Волонтери переконані, що в Епіцентрі торгують бронежилетами для ЗСУ До кінця літа: у МВС заявили, коли Україна відвоює окупований Донецьк та Луганськ Пропагандисти тепер застерігають Україну від вторгнення до РФ Леонід Кравчук за рік до смерті передбачив, коли Україна переможе: "Поки не змусять..."

Протягом наступних декількох років учені NASA будуть активно шукати інопланетне життя. Нещодавно фахівці виявили планету, на якій можуть проживати інопланетяни.

Група вчених з інституту космічних досліджень NASA провели дослідження, яке показало, що недалеко від нашої Землі існує ще одна планета, яка може бути потенційно заселена живими істотами. Темпи, у яких вчені відкривають потенційно придатні для життя планети, дозволяють науці більше дізнаватися про інопланетного життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що NASA зміг зазирнути за браму апокаліпсису.