У Китаї молекулярним біологам вперше вдалося виростити двох клонів однієї мавпи, використовуючи методику, яка застосовувалася при клонування овечки Доллі.

Про це йдеться в статті, опублікованій в журналі Cell.

"Ми спробували використовувати кілька різних методик перенесення ядра, і лише одна з них спрацювала. Нам довелося пережити величезна кількість помилок і невдач, перш ніж ми знайшли правильну методику клонування мавп", — розповів директор Центру з вивчення приматів при Інституті нейрофізіології КАН Цян Сун.

Варто відзначити, що вчені прискорили процес перенесення ядра з "звичайної" клітини мавпи-донора в порожню яйцеклітину. Крім того, вихідний результат клонування вийшов після спеціального "коктейлю" з ферментів і молекул РНК — він захищав білкову оболонку ДНК від ушкоджень і змушував яйцеклітину ділитися після введення в неї нового ядра.

Віктор Янукович молить Київ про допомогу і не хоче відмовлятися від президентського крісла: "У страху перед..."

Українцям вимагають заборонити куріння не тільки в громадських місцях, а й у себе вдома: подиміти на балконі не вийде?

Ксенія Мішина роздяглася практично догола, але питання про Еллерта не припинилися: "Кусає лікті"

Лілія Сандулеса нарешті розповіла, чого натерпілася у шлюбі з Іво Бобулом: "Це була помилка"

В результаті експерименту сурогатна мати народила дві яванських макаки, мають абсолютно однакову ДНК. Їх назвали Чжун Чжун і Хуа Хуа. Якщо з'єднати ці клички разом, що вийде вираз "чжунхуа", що в перекладі означає "китайський народ".

Відзначається, що в обох мавп немає проблем зі здоров'ям і вони ростуть і розвиваються так само, як і інші мавпи в цьому віці — 5 і 8 місяців.

Біологи переконані, що цей успішний експеримент допоможе генетикам розкрити суть багатьох генетичних хвороб і знайти нові методи боротьби з раком і розладами імунітету.

Раніше портал "Знай.uа" писав, що смертельна хвороба, яка перетворює оленів в "зомбі", може поширитися на людей.