Помилка генетиків призвела до появи трьохокої тварі

Для перевірки зору вчені вирізали істоті два нормальних ока

Задана самою природою симетрія нашого організму не позбавлена певної логіки. Більшість наших органів мають свої симетричні дублі. Це збільшує наші шанси на виживання у випадку травми. Ми, як і більшість тварин маємо пари кінцівок, пари очей і вух. Про третє око ми могли почути хіба що з фантастичних фільмів або езотеричної літератури. Однак, багато речей в наші дні стають реальністю. Як повідомляють російські ЗМІ, експерименти в області генної інженерії несподівано дозволили створити американським вченим трьохокого жука.

В американському журналі Proceedings of the National Academy of Sciences опублікували статтю про створення вченими трьохокого гнойового жука. Це стало можливим завдяки генній інженерії. За словами фахівців, вийшло це зовсім випадково після блокування гена, відповідального за формування голови. Таким чином, був створений жук безрогий жук-гнойовик, однак з трьома очима.

Третє око з'явилося між парою звичайних. Вирішивши продовжити експеримент і видаливши природні очі, вчені помітили відсутність змін у поведінці жуків, що свідчить про цілком нормальну працездатність новоутвореного органу зору. Дослідники покладають надії на те, що такий хід розвитку допоможе їм у вивченні механізму утворення і розвитку органів. Надалі вони планують створити штучні очі для різних наукових цілей.

Раніше портал "Знай.ua" повыдомляв про вимирання людиноподібних