Біогенетики зуміли створити в лабораторії абсолютно нову форму життя. Окрилені результатом, вони хочуть перейти до створення нових видів тварин.

Група біологів з Гронінгенского університету проводили експеримент, завдяки якому хотіли спростувати гіпотезу, що археї і бактерії походять від одного предка.

Так була створена абсолютно нова форма життя, яка об'єднує в собі ознаки обох доменів, пише Science Alert.

Так званий LUCA жив приблизно 3,5-3,8 мільярда років тому і являв собою маленький одноклітинний організм, який має, подібно бактерії, кільцеву ДНК, що не укладена в ядрі, як у еукаріот. Його гіпотетичні біологічні властивості були виведені на основі порівняння геномів сучасних живих істот.

"Довелося добряче попрацювати, щоб спростувати гіпотезу про походження бактерій і архей від одного загального предка через розрив плазматичної мембрани. Для цього ми створили новий тип організму, який об'єднує в собі ознаки архей і бактерій", - розповів біогенетик Арнольд Дріессен.

Вчені довели, що бактерії і археї відрізняються один від одного багатьма ознаками, в тому числі фосфолипидами, які входять до складу їх клітинних мембран. LUCA повинен був володіти відразу двома типами мембран. Вважалося, що така анатомія сприяє нестабільності, і останній універсальний предок міг розділитися на дві частини, кожна з яких дала початок окремому домену.

Вчені створили одноклітинний організм, в клітинній мембрані присутні ліпіди як від бактерій, так і від архей. Для цього вони впровадили гени, які кодують ферменти, що відповідають за синтез фосфоліпідів-ізомерів, в бактерію Escherichia coli. Виявилося, що отримана істота мала стабільну оболонку, яка не могла розірватися на частини.

Біологи зізнаються, що приблизно ті ж способи можуть бути використані для вивчення походження ссавців. Клонування тварин вже давно перестало бути фантастикою: вчені готові до створення нових видів.

Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Як повідомляв портал "Знай.ua", світ втратив останнього білого носорога.

Останній у світі, рідкісний північний білий носоріг на ім'я Судан нещодавно помер у заповіднику Ол Педжета (Кенія). Йому було 45 років, всього на планеті лишилося тільки дві самки, самців цього виду більше немає.

В живих залишалася його донька Судана, 26-річна Наджин і онука останнього самця Фату, їй 15 років. На початку 2009 року родина Судана внесена в наукову програму "Останній шанс на виживання", тварин перевезли з Чехії до Кенії, але чисельність популяції не відновили. Три роки тому в зоопарку Сан-Дієго померла 41-річна Нора, його супутниця.

До винищення виду привело бажання браконьєрів нажитися на унікальних тваринах. За 50 років полювання на білих носорогів вони знищувалися сотнями: цінувалися роги, котрі коштують чимало. За одну кістку колись просили 75 тисяч доларів на чорному ринку - справжня золота жила для зловмисників.