Міжнародна група вчених з Мічиганського університету провела незвичайне дослідження, в результаті якого дійшла висновку, що зраду партнера цілком можна передбачити, варто лише поспостерігати за декількома факторами.

Як говориться в статті для Journal of Personality and Social Psychology, експеримент тривав протягом 3,5 років. Вчених цікавили два пункти: як швидко у людини проявляється схильність до знецінення і наскільки скоро відволікається увага.

Під час дослідження учасникам показували фотографії чоловіків і жінок, як дуже привабливих, так і середньої зовнішності. В результаті з'ясувалося, що ті, хто швидко відривався від розглядання красенів і красунь, були на 50% менш схильні змінювати подружжю. У той же час ті, хто розглядав фото подовгу, зраджували частіше.

При цьому психологи повідомили, що рідше зраджували ті учасники, які занижували привабливість людей на фото і говорили, що не бачать нічого особливого у вродливих людях.

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

Вчені відзначили, що обидва процеси відбуваються в людини неусвідомлено і, що на них можуть впливати як біологічні чинники, так і життєвий досвід.

Разом з тим, під час експерименту вдалося виділити й інші фактори. Наприклад, до зради схильні молодші учасники, не дуже задоволені самими стосунками, але при цьому задоволені сексом. Також з'ясувалося, що зради частіше зустрічалися в парах, де жінки мали менш привабливу зовнішність - їм частіше зраджували чоловіки, та й самі вони зважувалися на зраду частіше найкрасивіших учасниць дослідження. При цьому зовнішність чоловіка ролі не грала.

В результаті дослідження з'ясувалося, що важливим фактором виявився і попередній досвід сексуальних стосунків. Чоловіки, у яких раніше було багато статевих зв'язків, зраджували частіше. Серед жінок ситуація виявилася протилежною - чим менше статевих партнерів у жінки було до шлюбу, тим охочіше вона йшла на зраду.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що вчені назвали переваги життя без партнера.