Індійські астрономи виявили рекордно велику структуру у Всесвіті, яка налічує скупчення близько півтисячі галактик.

Про це повідомляє Phys.org.

Суперакластер виявили у сузір'ї Риби, він віддалений від Землі на чотири мільярди світлових років. Вчені з Індії натрапили на нього, коли проводили спектроскопічний огляд

Новій супергалактиці присвоїли назву Saraswati. Цю структуру упевнено назвали найбільшою у Всесвіті.

Протяжність цієї дивовижної системи складає 600 мільйонів світлових років. А маса за приблизними підрахунками може сягати 20 квадрильйонів сонячних мас.

У їдальні Верховної Ради з'явився дивний десерт за 66 гривень - "Білосніжка і сім гномів": "Самим не гидко?"

Головні новини за 2 грудня: закриття України через "Омікрон", людина під поїздом в метро, держбюджет на 2022 рік і "ріднулі" Злати Огнєвіч

Катя Осадча одним питанням змусила Анастасію Приходько замовкнути: "Хочете ще діток?"

В Україні виявили фальсифікат олії з рослинними жирами: у Держпродспоживслужбі попередили українців про небезпеку

Вчені порівняли цю систему з гігантською стіною. Раніше вже знаходили подібні галактики, наприклад відомі Велика стіна Слоуна та Шеплі, проте вони знаходяться значно ближче за Saraswati.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", одна з невеликих тусклих зірок, яка знаходиться на відстані 11 світлових років від Землі, нагадала про себе. Вчені зафіксували незрозумілий сигнал.