Індійські астрономи виявили рекордно велику структуру у Всесвіті, яка налічує скупчення близько півтисячі галактик.

Про це повідомляє Phys.org.

Суперакластер виявили у сузір'ї Риби, він віддалений від Землі на чотири мільярди світлових років. Вчені з Індії натрапили на нього, коли проводили спектроскопічний огляд

Новій супергалактиці присвоїли назву Saraswati. Цю структуру упевнено назвали найбільшою у Всесвіті.

Протяжність цієї дивовижної системи складає 600 мільйонів світлових років. А маса за приблизними підрахунками може сягати 20 квадрильйонів сонячних мас.

Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Вчені порівняли цю систему з гігантською стіною. Раніше вже знаходили подібні галактики, наприклад відомі Велика стіна Слоуна та Шеплі, проте вони знаходяться значно ближче за Saraswati.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", одна з невеликих тусклих зірок, яка знаходиться на відстані 11 світлових років від Землі, нагадала про себе. Вчені зафіксували незрозумілий сигнал.