Група вчених провела нове дослідження, згідно з яким, діти, що вживають рибу принаймні один раз на тиждень, краще сплять і мають більш високий рівень інтелекту.

Про це пишуть зарубіжні ЗМІ.

Так, дослідники виявили, що омега-3, жирні кислоти в рибі, покращують інтелект дитини.

Висновки є першими у своєму роді. Вони доводять, що сон є сполучною ланкою між рибою і підвищеним інтелектом, і провідні дослідники пропонують ввести рибу до дитячого раціону у віці 10 місяців, щоб покращити загальний інтелект протягом усього їх життя.

Дослідники з Університету Пенсільванії провели дослідження з понад 500 дітей у Китаї у віці від 9 до 11 років, щоб дізнатися більше про вплив риби на розум і сон.

Школи восени відкриються не всі: кого під час карантину відправлять на дистанційне

Віктор Павлік розчулив кадрами з маленьким сином без Каті Репяхової: татусь зі стажем

Українці не можуть отримати сертифікат, необхідний для виїзду за кордон: у міністерстві пояснили причини

Ведуча "Орла і решки" Мішель Андраде показала свої принади на всю країну: "Одягайте її пристойніше"

Результати показали чіткий зв'язок між рибою і інтелектом, оскільки ті, хто повідомляв про рибу в раціоні, найчастіше набрали 4,8 бали, ніж ті, хто рідко.

Діти, які говорили, що вони іноді їдять рибу, набрали 3,31 бала вище тих, хто "рідко" або "ніколи" не споживав її.

Нагадаємо, регулярні фізичні навантаження позитивно впливають не тільки на здоров'я і фізичну форму, але і на якості сексуального життя.

Крім того, з наступного року в Україні стануть оплачувати конкретні медичні послуги, які надаються пацієнтам на різних рівнях медичної допомоги.

Дивіться сюжет про здоров'я

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", МОЗ поділився з українцями секретами довголіття.