Втрачене місто Олександра Македонського в іракському поселенні Калатга Дарбанд, що не вдавалося знайти два тисячоліття, виявили британські археологи.

Як пише New York Post, це вдалося завдяки зйомці безпілотника, за допомогою якого вчені роздивилися стародавні руїни.

Вперше залишки давнього міста експерти помітили ще під час вивчення розсекречених шпигунських відеозаписів 1960-х років, але не могли досліджувати місце через політичну ситуацію. Ці зображення оприлюднили в 1996 році.

За словами Джона Макгінніса, вивчаючи кадри, зняті дронами, археологи звернули увагу на обриси великої будівлі прямокутної форми, захованої під полями ячменю і пшениці. Вчений каже, що в першому-другому столітті до нашої ери тут існувало місто. Ряд фактів вказують на вплив на нього грецької та римської культур. Зокрема, під час розкопок співробітники Британського музею виявили багато теракотової черепиці та статуй.

Допит та провокації росіян не подіяли на полоненого з полку "Азов": "Я військовий, а не нацист" путін може вбити Олександра Лукашенка через війну в Україні, які сценарії розглядають у Кремлі Після успішного контрнаступу на Зміїний, секретар РНБО Данілов натякнув про наступний "жест доброї волі": "Де там наш..." Потап відповів Анастасії Приходько на її "фе" щодо репера та нагадав про головного ворога: "Ми всі патріоти"

Місто, виявлене археологами, Олександр Великий заснував у 331 році до нашої ери. Він оселився тут з трьома тисячами ветеранів своїх військових кампаній. Назва Калатга Дарбанд приблизно перекладається з курдської як "замок на гірському перевалі". Місто знаходилося на маршруті, яким йшов імператор з військом, щоб атакувати царя Персії Дарія III в 331 році до нашої ери.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", вчені Університету штату Арізона виявили стародавнє місто Теотіуакан, побудоване за принципом сучасних мегаполісів.