Вчені з Канади, США та Швейцарії прийшли до висновку, що по зміні кількості записів в Twitter, автори яких підтримують вакцинацію або виступають проти неї, можна передбачити спалах епідемії.

Дослідники проаналізували запити в Google і запису в Twitter з геотеги США і, зокрема, Каліфорнії, зроблені в період з 2011-го по 2016 рік, оскільки в 2014 році в Діснейленді сталася епідемія кору, якій передувало зниження охоплення вакцинацією проти кору, краснухи і свинки в штаті Каліфорнія у період з 2010-го по 2014 рік.

У рамках дослідження вчені розділили всі твіти на три категорії: "за вакцинацію", "проти вакцинації" і "інші", в яких позиція авторів не була чітко визначена. Серед всіх американських твітів 660 477 виявилися проти вакцинації, 883 570 - за, а ще 483 636 твітів потрапила в категорію "інші". Серед твітів, відправлених з Каліфорнії, проти вакцинації виявилося 101 683 запису, за - 112 741, а 59 030 потрапила в категорію "інші".

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Вчені впевнені, що результати аналізу підтверджують гіпотезу про важливість динаміки громадської думки поблизу порога усунення хвороби, а також доцільність використання даних з соціальних мереж для отримання прогнозів спалахів хвороб.

Раніше експерти заявили, що ймовірність смерті в ході мотоциклетної події під час повного місяця на п'ять відсотків вище, ніж в інші ночі місяця.

До таких результатів прийшли вчені, які проаналізували дані про смертність при мотоциклетних аваріях в чотирьох країнах світу.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що розгадана таємниця атмосферних вибухів.