Сонце не буде, як колись: учені зробили сенсаційне відкриття

Плазмові торнадо на поверхні Сонця виявилися не схожі на земні вихори

Вчені визначили, що магнітне поле в сонячному торнадо направлено горизонтально, а не вертикально, як у вулканічних протуберанцях (волокнах).

Плазмові торнадо на поверхні Сонця виявилися не схожі на земні вихори - вони стоять на місці, а не обертаються. Про це пише N+1.

Вчені, відстеживши напрямок руху плазми в цих структурах, прийшли до висновку, що вони більше схожі на протуберанці або волокна, що складаються з відносно холодної плазми.

Торнадоподібні плазмові утворення вперше спостерігалися на Сонці ще на початку двадцятого століття, новий сплеск інтересу до них почався кілька років тому, коли космічна обсерваторія SDO отримала зображення цих структур із хорошим розширенням.

На отриманих відео і фотографіях було видно гігантські структури, що обертаються, схожі на земні торнадо, які висіли над фотосферою.

Раніше передбачалося, що заряджені частинки в цих утвореннях рухаються уздовж силових ліній по спіралі і можуть відігравати важливу роль у нагріванні речовини сонячної корони.

Щоб зрозуміти природу таких плазмових структур, група астрономів на чолі з Ніколасом Ламброссом проаналізувала дані із трьох космічних апаратів і наземних сонячних обсерваторій, отримані в липні 2014 року.

Вчені визначили, що магнітне поле в сонячному торнадо направлено горизонтально, а не вертикально, як у вулканічних протуберанцях, при цьому напруженість магнітного поля біля основи структури становить близько 30 Гаусів.

Як раніше передавав портал "Знай.ua", житель міста Гоянія (Бразилія) побачив в небі щось дивне, коли їхав по сільській дорозі. Чоловік побачив темну постать, вона, за словами очевидця, ніби тримала в руках зброю. Дивний об'єкт "висів" в повітрі тривалий час.

Марина Яковенко