Вода – це основа життя для всього живого на планеті. Вона оживляє та може навіть вбити. Усіх секретів цього унікального природного матеріалу й досі не розкрито. Нещодавно дослідники розкрили ще одну незвичайну властивість Н2O.

Про результати експериментів написали у спеціалізованому виданні Proceedings of the National Academy of Sciences.

Вчені з Токійського університету з'ясували, що ключова характеристика води - це її тетраедрічная структура. Подібні якості фахівці виявили у інших з'єднань, схожих за структурою з цілющою вологою. При підвищеному рівні тетраедрічності таке з'єднання все більше нагадуватиме воду.

Головним результатом свого дослідження вчені вважають відкриття залежності в'язкості від мікроскопічних структур.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Вчені упевнені, що їх відкриття знайде широке практичне застосування. Наприклад у галузі, яка розробляє фільтри для очищення води.

Раніше ми писали про те, що дієтологи розповіли, як зробити воду ще кориснішою для організму. Цей метод допоможе позбутися здуття живота, оздоровити шкіру та вивести токсини.

​Оптимальна гідратація дозволяє системам організму нормально функціонувати, що позначається як на зовнішньому вигляді, так і на самопочутті. І в цьому контексті ситуація, коли хтось радить вам перестати пити воду, здається нереальною.

Нагадаємо, вчені спростували гіпотезу геологів про вік океанів на Червоній планеті. Астрономи впевнені, що водойми з'явилися на поверхні Марсу на 300 мільйонів років раніше, ніж вважалося раніше.

Вода проявила аномальні властивості

Як повідомляв портал "Знай.ua", останній четвер перед Великоднем пов'язаний у першу чергу із водою та її цілющими властивостями. 29 березня його відзначають католики всього світу. Практично у всіх вірян обряди та традиції лишалися незмінними впродовж тисячоліть. Саме цього дня людству дається шанс позбавитися від старого життя і з упевненістю вступити в новий, щасливий період. Древні були переконані у силі обрядів, котрі могли повернути в родину здоров'я, гроші та злагоду.