Здавалося б, що може бути небезпечного в звичайній фільтрованій воді? Адже вона очищена від всіляких мікробів і бактерій, проте, у вчених є своя думка на цей рахунок. Як з'ясувалося, питна вода смертельно небезпечна для людського організму.

Зовсім недавно фахівці з Іспанського університету виявили, що питна вода, яка попередньо проходить одразу кілька етапів агресивної очищення хлором, може спровокувати розвиток раку молочної залози.

Так, результати цього дослідження були опубліковані у відомому журналі Environmental International.

Щоб прийти до такого висновку, дослідники Барселонського інституту глобальної охорони здоров'я (ISGlobal) провели експеримент і з'ясували, що небезпечний вплив тригалометанів (ТГМ) здатний розвивати ракові клітини в організмі людини.

Вся справа в тому, що при очищенні води хлор з'єднується з органічними речовинами води, які неможливо повністю видалити з води на очисних спорудах, і утворює так звані тригалометани.

Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток

Дивіться сюжет про те, куди дівається питна вода в Криму

За словами вчених, високий рівень ТГМ у воді може збільшити ризик захворюваності на рак грудей. Крім того, довгостроковий вплив побічного продукту хімічної дезінфекції питної води, вже давно було пов'язано з підвищеним ризиком раку сечового міхура.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" писав про те, що вчені з США проаналізували рівень життя в різних країнах світу і змогли з'ясувати, яке місце на Землі є найбезпечнішим на сьогоднішній день. Саме в цій країні висока середня тривалість життя і низький рівень злочинності.

Американські дослідники прийшли до висновку, що найбезпечнішим місцем на Землі є саме Ісландія, яка входить в топ самих екологічно чистих країн. Дана країна залучить тих людей, які бояться померти від онкологічних захворювань.