Здається, що чудеса неможливі, але ця знахідка вас точно вразить.

Мисливець за скарбами Даррел Міклош шукає затонулі кораблі в Карибському морі. Карти, які він використовує, були складені колишнім астронавтом NASA Гордоном Купером, відомим своїм інтересом до проблеми НЛО.

Ще в 1960-х Гордон Купер відправився в космос, де тестував магнітометр в рамках програми по виявленню ядерних загроз. Повернувшись на Землю, Купер склав з отриманих знімків карту магнітних аномалій, завдяки якій вже знайдені десятки затонулих кораблів.

У свою чергу, Міклош виявив під водою химерне утворення, майже повністю приховане коралами, вік яких становить сотні років. Як він сам розповідає: "Нічого подібного я взагалі ніколи не бачив, - розповідає Міклош. З прямовисної скелі стирчать 15 утворень, кожне розміром з гармату військового корабля. Я побачив багато затонулих кораблів, цей об'єкт не схожий ні на один з них".

Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

Дослідники збираються з'ясувати походження об'єкта, піднявши його на поверхню.

Міклош також додав: "Гордон вірив в інопланетян і розповідав, що радари в США кожен день засікають об'єкти, форма і конструкція яких нам не відомі. Однак, поки дослідження не закінчено, я вважатиму за краще не робити гучних заяв".

До слова, російська влада настільки захопилася космічними дослідженнями, що викликала побоювання у США. Зокрема, американська влада звернула увагу на наміри Кремля розвивати нові види космічних озброєнь, включаючи мобільний лазерний комплекс для знищення супутників в космосі.

Мова йшла у першу чергу про виведення на орбіту нового російського супутника-інспектора, який, на думку уряду США, веде себе "аномально" .

Припускають, що РФ таким чином тренується вражати цілі з космосу, тим самим провокуючи на новий договір про запобігання гонки озброєнь в космічному просторі.

Крім того, міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров, виступаючи на женевському форумі в лютому, заявив, що запобігання гонки озброєнь в космосі є пріоритетним напрямком роботи Москви, що виразилося в проекті відповідного договору, поданого Росією спільно з Китаєм десять років тому, повідомляє "Голос Америки".

Однак в березні президент Росії Володимир Путін розповів про "шість нових великих системах наступальних озброєнь", включаючи мобільний лазерний комплекс "Пересвет":

"Для США це ще один доказ того, що дії Росії не відповідають її словами. Однак його (космічного апарату – ред.) поведінка на орбіті не узгоджується з тим, як раніше поводилися системи орбітальної інспекції або космічні системи забезпечення ситуаційної обізнаності в космосі, включаючи роботу інших російських інспекційних супутників. Ми стурбовані вкрай аномальним поведінкою об'єкта, заявленого, як "інспектор космічних апаратів", - таку позицію озвучили американські урядовці під час форуму.

При цьому, у Вашингтоні не можуть з упевненістю сказати, що це за космічний об'єкт, і не мають можливості це з'ясувати.

США планують незабаром взяти активну участь в роботі по розробці договору, який на 100 відсотків буде задовольняти інтересам американського народу в області безпеки. Пізніше посол Китаю з питань роззброєння Фу Цун закликав провести предметну дискусію з питань космосу, за якою повинні послідувати переговори.

Нагадаємо, в інтернеті опубліковано відео, на якому знято досить дивний об'єкт, судячи з усього, військового призначення. Його виявили, віртуальні археологи Блейк і Бретт Кузенс, які постійно шукають різні артефакти і якісь "непонятки" на картографічних сервісах. Так, днями за допомогою програми Google Earth вони виявили нагромадження дивних споруд у пустелі Гобі.

Як повідомляв Знай.ua, яких істот тільки немає на Землі, але цих по праву можна вважати унікальними. Ви навіть не підозрюєте про те, що людство ділить планету з масою абсолютно живих реліктів, які зародилися ще сотні мільйонів років тому. Вчені ламають голови над примхами еволюції - справді, не дуже зрозуміло чому в даних конкретних випадках види не розвиваються, а ніби застигають в своєму незмінному стані.

Також Знай.ua писав про те, що особисті речі космонавта Юрія Гагаріна виставлені на продаж на російському сайті Avito. Тут з'явилися оголошення про продаж шолома від скафандру Юрія Гагаріна, вітальної листівки і його фотографії. Про це повідомляється на самому сайті.