Астрофізик з університету Нью-Йорка Грегорі Матлофф припускає, що Всесвіт є гігантським організмом, що має свідомість.

Своїми думками Матлофф поділився в роботі, яку опублікував у журналі Journal of Consciousness Exploration & Research. Таким чином вчений розвинув теорію панпсихізму - усе існуюче має душу.

Матлофф вважає, що розум є фундаментальною властивістю матерії у фізичному Всесвіті, тож він існує в усіх формах матерії. Однак він не обмежився філософським аспектом і підготував ґрунт для практичних експериментів, які підтвердять або спростують його теорію.

"Я вирішив дослідити можливість обгрунтування можливості того, що Всесвіт має свого роду свідомість і що рух зірок частково диктується їх власною волею", - коментує своє дослідження вчений.

У Львові помер онкохворий, якого "викинули" з лікарні, медики вразили байдужістю: "Хтось виживає, хтось помирає"

Синочок Тіни Кароль вразив маму дорослим виглядом і чоловічим вчинком, все своїми руками: "Гордість..."

Бездомний пес приніс в зубах немовля з пуповиною, очевидці остовпіли: "Рився на звалищі"

Маленькі діти кілька днів жили з трупами батьків: "Тато чомусь весь почорнів"

Він додав, що надхненням для його роботи став культовий роман британського фантаста першої половини XX століття Олаф Стейплдона "Творець зірок".

Як повідомляв портал "Знай.ua", астронавт NASA зробив вражаючі кадри північного сяйва з борту МКС.