Вчені Кембриджського центру психометрії з'ясували, як характер людини впливає на його музичні уподобання.

За допомогою програми myPersonality користувачам пропонували відповісти на 100 питань, розроблених дослідниками для експерименту. Учасники дозволяли додатком доступ до особистих сторінках на Facebook, чим скористалися дослідники, щоб дізнатися, як характер людини впливає на лайки, які він ставить.

Нагадаємо, що в опитуванні брали участь більше 70 тисяч чоловік. Завдяки додатку, вчені зробили висновки, що для користувачів, яким подобається група The Smiths, характерний невротичний тип особистості.

Що стосується прихильників Бьорк або Тома Вейтса, вони відрізняються відкритістю, а вже якщо вам подобається Мерилін Менсон, то швидше за все, ви не дуже приємна людина. Це ж можна сказати про шанувальників Rammstein, Placebo, і Judas Priest.

Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію

Найбільше екстравертів серед фанатів Gucci Mane і Waka Flocka Flame, люблячі реп. Невротики окрім The Smiths слухають також Bring Me the Horizon і Escape the Fate.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що биогенетики зуміли створити в лабораторії абсолютно нову форму життя. Окрилені результатом, вони хочуть перейти до створення нових видів тварин.

Група біологів з Гронінгенського університету проводили експеримент, завдяки якому хотіли спростувати гіпотезу, що археи і бактерії походять від одного предка.

Так була створена абсолютно нова форма життя, яка об'єднує в собі ознаки обох доменів, пише Science Alert.