Hubble виявив вижившу після вибуху наднової зірку-"вампіра"

Вчені вперше в історії астрономії виявили так званого компаньйона наднової. Ним стала зірка з кодовим найменуванням NGC 7424, яка вижила після наймасштабнішого вибуху, що стався в галактиці.

За допомогою космічного телескопа Hubble вчені зафіксували якийсь образ світного об'єкта в галактиці. У цьому місці стався вибух наднової зірки, яка віддалилась на відстань понад 40 мільйонів світлових років.

Як виявилося, ця зірка змогла пережити вибух свого компаньйона в південному сузір'ї Журавля. Як припускають вчені, знайдена зірка не змогла стати свідком вибуху її побратима-наднової, так як вона була зайнята процесом переносу водню, що утворився в зоряній оболонці небесного світила.

Дослідники відзначили, що ще за кілька мільйонів років до вибуху зірки, що перетворилась в наднову, її партнер проявив свою нестабільність. Вперше вчені дізналися про небесне світило, що володіє оболонкою типу IIb, ще в 1987 році.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", британський інженер Стюарт Івз пропонує NASA перетворити орбітальну обсерваторію-телескоп Хаббл на перший музей на орбіті. Про це повідомляє BBC. Хаббл буде залишатися в експлуатації ще декілька років, продовжуючи надсилати на Землю нові знімки Всесвіту. Проте в найближче десятиліття деталі і компоненти обсерваторії почнуть приходити в непридатність, а сама вона поступово зійде з орбіти.

З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Закочуйте рукави – ще доведеться попрацювати: кого з українців не відпустять на пенсію у 2024 році Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках

Також портал повідомляв про те, що з допомогою телескопа "Хаббл" вчені змогли отримати знімок туманності Лагуна, яка причаїлася на відстані чотирьох тисяч світлових років від Землі.

На сайті NASA повідомляють, що на фото розміщується ділянка довжиною близько чотирьох світлових років. В честь 28 річниці запуску "Хаббла" був оприлюднений відповідний знімок.

Нагадаємо, що NASA готує новаторський "щит" для захисту Землі від астероїдів. Даний підхід ще не був використаний і випробуваний. Про це анонсує прес-служба відомства.

Швидкі дослідження новітньої технології астероїдної захисту DART анонсувало американське Національне управління з аеронавтики та дослідження космічного простору NASA.