Уфолог Streetcap1 зробив цікаву заяву. За словами фахівця, на Місяці є безліч баз інопланетян, про яких відомо працівникам ЦРУ. Так, Streetcap1 послався на слова Джона Ліра (екс-співробітника ЦРУ), який раніше розповів про мільйони гуманоїдів, які проживають на Місяці. Про це повідомляє сайт u-news.com.ua.

На деяких знімках нашого природного супутника уфолог помітив вхід в підземну базу інопланетян. У своїх лабораторіях істоти проводять різні генетичні експерименти, які іноді викликають аномалії на Місяці (різні феномени продовжують фіксувати астрономи). Джон Лір в інтерв'ю колись зазначив, що місячні гуманоїди й досі регулярно відвідують Землю.

Користувачі мережі не так категорично поставилися до опису дивних отворів у Місяці. На їх думку, це можуть бути звичайні канали або тріщини. Якщо баз і немає, то виникає інше питання: що за аномалії фіксують вчені?

Дивацтва, наприклад, яскраві світіння, більше схожі на штучні. Крім того, варто відзначити знімки, зроблені космічним кораблем "Аполлон" і опубліковані NASA. На них, за словами працівників космічного агентства, чітко видно сліди присутності неземних створінь.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що вчені розповіли, чому Місяць загрожує існуванню Землі. Вчені прийшли до висновку, що Місяць є причиною пожеж на Землі. Дані надали фахівці, які звели дані активності супутника з датами масштабних пожеж.

Експерти не виключають впливу Місяця на людину і на організми живих істот Землі. Напередодні стало ясно, що супутник здатний впливати на масштаби і характер пожеж на поверхні блакитної планети. Мова йде про катастрофічні вигоряння лісів в США, Європі та Австралії. Фахівці прорахували вектори взаємозв'язку подій на Землі і Місяці.

Виявилося, що супутник може значно підвищити або понизити середню температуру за місяць. Причиною цього стало знаходження загального центру мас Землі-Місяця всередині нашої планети і його постійний рух. Таким чином планета схильна зовнішнього впливу свого супутника незалежно від часу доби, року.