"Зелені чоловічки" окупували Місяць

У підземних базах Місяця живуть мільйони інопланетян

Уфолог Streetcap1 зробив цікаву заяву. За словами фахівця, на Місяці є безліч баз інопланетян, про яких відомо працівникам ЦРУ. Так, Streetcap1 послався на слова Джона Ліра (екс-співробітника ЦРУ), який раніше розповів про мільйони гуманоїдів, які проживають на Місяці. Про це повідомляє сайт u-news.com.ua.

На деяких знімках нашого природного супутника уфолог помітив вхід в підземну базу інопланетян. У своїх лабораторіях істоти проводять різні генетичні експерименти, які іноді викликають аномалії на Місяці (різні феномени продовжують фіксувати астрономи). Джон Лір в інтерв'ю колись зазначив, що місячні гуманоїди й досі регулярно відвідують Землю.

Користувачі мережі не так категорично поставилися до опису дивних отворів у Місяці. На їх думку, це можуть бути звичайні канали або тріщини. Якщо баз і немає, то виникає інше питання: що за аномалії фіксують вчені?

Дивацтва, наприклад, яскраві світіння, більше схожі на штучні. Крім того, варто відзначити знімки, зроблені космічним кораблем "Аполлон" і опубліковані NASA. На них, за словами працівників космічного агентства, чітко видно сліди присутності неземних створінь.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що вчені розповіли, чому Місяць загрожує існуванню Землі. Вчені прийшли до висновку, що Місяць є причиною пожеж на Землі. Дані надали фахівці, які звели дані активності супутника з датами масштабних пожеж.

Експерти не виключають впливу Місяця на людину і на організми живих істот Землі. Напередодні стало ясно, що супутник здатний впливати на масштаби і характер пожеж на поверхні блакитної планети. Мова йде про катастрофічні вигоряння лісів в США, Європі та Австралії. Фахівці прорахували вектори взаємозв'язку подій на Землі і Місяці.

Виявилося, що супутник може значно підвищити або понизити середню температуру за місяць. Причиною цього стало знаходження загального центру мас Землі-Місяця всередині нашої планети і його постійний рух. Таким чином планета схильна зовнішнього впливу свого супутника незалежно від часу доби, року.

Галина Струс