Британські вчені вважають, що динозаври могли стати жертвою власного успіху і почали вимирати ще до падіння астероїда.

Теорія, викладена в журналі "Природа екології та еволюції", реконструює шляхи динозаврів, коли вони перемістилися з Південної Америки, повідомляє "Українська служба Бі-Бі-Сі".

"Вони з'явилися і дуже швидко перемістилися в усі частини Землі", - сказав дослідник, доктор Університету Редінга Кріс Вендітті.

За його словами, динозаври швидко поширилися по спустошеній планеті, використовуючи кожну можливість для розвитку.

Але до кінця свого царювання, цей розвиток сповільнився, оскільки вони адаптувалися практично до будь-якого середовища на Землі. З часом почався занепад, в результаті вижили лише пташині динозаври.

"Вони заповнили Землю, не було куди рухатися. Динозаври пристосовувалися до місця проживання, тому вже не могли створити нові види", - заявив доктор Сиара О'Донован з Університету Редінга.

"Для них це був фінальний цвях в труні, крім птахів", - додав вчений.

Дослідження базується на статистичному методі, який визначає, де існував кожен з видів динозаврів на земній кулі.

Як повідомляв портал "Знай.ua", дослідники відкрили досі невідомий тип динозаврів, які мали пір'я всіх кольорів веселки і жили 161 мільйон років тому