Згідно з прогнозами дослідників з фонду "Населення Землі", кількість людей на планеті на початку 2018 року буде становити 7 591 541 000 чоловік.

Якщо порівняти з минулорічними показниками, то цифра збільшилася на 83 мільйони. В середньому щосекунди кількість населення зростає на 2,6 людини.

Вважається, найбільше людей народжується в Африці. За деякими підрахунками, до 2050 року на цьому континенті буде проживати два з половиною мільярди людей. Уряду Африки вже зараз треба щось робити, щоб уникнути перенаселення. Наприклад, запровадити освітню програму, яка б дозволила жінкам уникати вагітності.

Дати виплати пенсій "перетасували": чи можна змінити день отримання виплат Українцям пообіцяли зробити життя трохи простішим: понад 10 тис грн на людину Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року

Голова фонду Рената Бел зазначила, що головна причина швидкого зростання населення в Африці - неможливість жінці самій вирішувати, коли і скільки дітей їй народжувати.

Раніше група біологів в рамках своїх досліджень виявила, що еволюція схиляє жіночі організми до більш раннього статевого дозрівання, а чоловічий рід іде по шляху погіршення освіти і збільшення маси тіла. В науковій роботі, яка була опублікована в іменитому виданні PNAS, вчені наголосили, що процес еволюції не зупинився і в даний момент її процес здійснюється з нинішніми поколіннями.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені назвали координати гігантської скарбниці.